Pomoc
1. Minimálne požiadavky
Pre správne fungovanie informačného systému eZakazky potrebujete PC s internetovým pripojením a internetovým prehliadačom MS Internet Explorer 11 a vyšším alebo Mozilla Firefox 26 a vyšším pričom musíte mať povolené tzv. “Cookies”.
2. Prihlásenie sa do systému eZakazky
Informačný systém eZakazky je prístupný na adrese:
Po zadaní uvedenej adresu do internetového prehliadača sa zobrazí úvodná stránka s prihlasovaním:
Zadajte svoje prihlasovacie meno a heslo.
3. Registrácia uchádzača
Pre registráciu je potrebné vybrať krajinu sídla, zadať IČO a kliknúť na registrovať…
…a následne vyplniť všetky povinné údaje (označené hviezdičkou) ako obchodné meno, ulica, mesto, PSČ…
… ďalej treba vyplniť registračné údaje kontaktnej osoby, ktorá bude pristupovať do informačného systému…
… po vyplnení všetkých potrebných údajov kliknite na “Registrovať”. Po odoslaní registrácie Vám bude na zadanú adresu odoslaná e-mailová notifikácie s linkou na overenie doručenia registračného e-mailu. Postupujte podľa inštrukcií a kliknite na linku v e-mailovej správe pre potvrdenie registrácie.
Tým je vaša registrácia úspešne dokončená.
V prípade, že vami zadané IČO už v systéme existuje (vaša spoločnosť už je zaregistrovaná), po kliknutí na “Registrovať” vám informačný systém ponúkne vytvorenie novej kontaktnej osoby v rámci vašej spoločnosti.
4. Obnova zabudnutého hesla
V prípade, že si nepamätáte vaše prihlasovacie heslo, môžete si dať zaslať nové kliknutím na “Zabudli ste heslo?”…
… a zadaním e-mailovej adresy, na ktorú vám bola doručená Výzva na účasť v aukcii / Výzva na predkladanie ponúk. Systém eZakazky vám odošle nové prihlasovacie heslo.
V prípade, že systém eZakazky nerozpozná vašu e-mailovú adresu, kontaktujte tech. podporu.
5. Zoznam zákaziek
Po úspešnom prihlásení sa vám zobrazí zoznam prebiehajúcich zákaziek, ktoré sú verejné resp. do ktorých ste boli ako uchádzač pozvaný.